Skip to content Skip to navigation

ul. Górne Młyny 1, 59-700 Bolesławiec

W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES!!!. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki Więcej informacji   Klauzula RODO

tel.: 75 732 30 01   e-mail: zsm_bc@pro.onet.pl

POGÓRZE KACZAWSKIE

28 września 2017 roku uczniowie klasy 3 TM wraz z opiekunami panem Przemysławem Filipkiem i panem Kamilem Dudakiem poznawali uroki Pogórza Kaczawskiego.

A tak krótko swoją wycieczkę opisują uczniowie:
W Lwówku Śląskim weszliśmy na Szwajcarkę Lwówecką. Następnie  krętą drogą przeszliśmy stacje Kalwarii – Pławna.
W miejscowości Łupki zamierzaliśmy zwiedzić ruiny zamku Lenno. Niestety w związku z pracami  prowadzonymi w okolicach zamku zostaliśmy zmuszeni do wyruszenia w dalszą drogę.
W miejscowości Bełczyna zaczęliśmy pieszą wędrówkę na szczyt Ostrzycy Proboszczowickiej, skąd zeszliśmy do Proboszczowa.
Z Proboszczowa udaliśmy się na ostatni punkt naszej podróży po Pogórzu Kaczawskim – zamek Grodziec.