Skip to content Skip to navigation

ul. Górne Młyny 1, 59-700 Bolesławiec

W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES!!!. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki Więcej informacji   Klauzula RODO

tel.: 75 732 30 01   e-mail: zsm_bc@pro.onet.pl

II TPS W KARPACZU

Kiedy 18 października wyruszaliśmy na wycieczkę nie spodziewaliśmy się, że Karpacz powita nas tak wspaniałą pogodą.
Nasza przygoda z górami rozpoczęła się od wjazdu wyciągiem na Kopę a następnie pieszego zdobycia Śnieżki-najwyższego szczytu Karkonoszy (1602 m.n.p.m.).To wtedy zmagaliśmy się ze swoimi słabościami, które wszystkim udało się pokonać. Na szczycie mieliśmy możliwość podziwiania wspaniałych widoków, kupna pamiątek i zrobienia zdjęć.
Po zejściu ze Śnieżki i zjeździe „kanapą” do Karpacza udaliśmy się na tor saneczkowy Kolorowa, gdzie mogliśmy doznać niesamowitych wrażeń doskonaląc umiejętności prowadzenia pojazdów.
Ostatnim punktem wycieczki była wizyta  w restauracji Mc Donald w Jeleniej Górze. Po zjedzeniu posiłku zmęczeni ,ale bardzo zadowoleni udaliśmy się w podróż powrotną.
Organizatorka wycieczki była p. Alicja Rykowska, zaś opiekunką pani Jolanta Najdewska , której serdecznie dziękujemy.